AoAn
Aanbod

Aanbod

content

website . socials . instagram . TikTok . FaceBook . LinkedIn . intranet . folder . magazine . advertentie . vacature . personeelsblad . cursusmateriaal . jaarverslag . gebruiksaanwijzing . foto . video . profiel . storytelling . redactie . eindredactie . SEO . artikelen . brieven. ea .

communicatie

marketing .  arbeidsmarktcommunicatie . branding .  management . coördinatie . strategie . beleid . corporate . participatie . bewonersavonden . events . ea .

klein bedrijf tot grote organisatie | profit & non-profit | elke sector: AoAn.nl

 

We bieden maatwerk wanneer je dat wil. Bel of mail voor een afspraak en we nemen je wensen en vragen door. Voor strategie, beleid en coördinatie is dat de beste manier van werken.

Daarnaast hebben we pakketten voor uitvoering. Helder en duidelijk.

Social media berichten

De berichten bestaan uit tekst en beeld (foto of video) en worden op maximaal 3 kanalen geplaatst, aangepast voor elk kanaal. Informatie en beeld worden vanuit jou aangeleverd, maar kan tegen meerprijs ook door ons worden verzameld en gemaakt. Daarnaast kan je kiezen of wij het plaatsen op jouw kanalen, of dat je dat zelf doet. Die berichten kunnen dagelijks worden geplaatst, maar qua exposure raden we 3x per week als max aan.

Klantgericht, SEO en/of B1 herschrijven van teksten

Alle soorten teksten, van websites tot artikelomschrijvingen, van brieven tot instructies. Klantgerichte, duidelijke teksten. Doelgroepgericht en indien gewenst op B1 niveau. Online teksten checken en herschrijven we SEO geoptimaliseerd.

Opstellen contentkalender / social mediaplanning

In overleg met jou stellen we een contentkalender voor je op, maken een social mediaplanning, of beiden. Dat kan als globaal overzicht, maar ook op detailniveau. Vervolgens kan je dat zelf intern oppakken, of wij voeren het uit. In de social media planning houden we natuurlijk rekening met je doelgroep, je kanaalstrategie en eventuele bestaande brand identity.

Verbeterscan

Wij lichten al je communicatie en content door en geven een verbeteradvies. Ook hiervoor geldt dat je dat vervolgens zelf kan oppakken, of door ons laten uitvoeren. Veel websites zijn gemaakt door bureaus die redactie niet prioriteren, waardoor zinnen vaak niet lopen. Of ze zijn te moeilijk of ingewikkeld geschreven. Ook beeldmateriaal is niet altijd doelgroepgericht, of divers genoeg. Daarmee verlies je klanten. Soms is je content niet in overeenstemming met je communicatieplan, of dat plan is er nog niet eens. Ruimte voor verbetering!